پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد صادر شد

  • کد خبر: ۲۱۵۳۰۵
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد صادر شد
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر از صدور مجوز خرید 100 دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز ۲۷ شهریورماه امسال و در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد به شهرداری مشهد اجازه داده شد تا برای خرید ماشین آلات و تجهیزات و قیر و میلگرد و... از طریق غیرنقد اقدام کند. با تصویب این مصوبه، دست شهرداری برای خرید انواع و اقسام ماشین‌آلات از اتوبوس شهری گرفته تا تجهیزات موردنیاز سازمان پسماند و... از طریق دادن پروانه، تهاتر زمین، اوراق و روش‌های دیگر غیرنقد باز شد. اکنون در یکی از اولین گام‌ها برای اجرای این مصوبه، آن‌طور که رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد خبر داده، مجوز خرید صد دستگاه اتوبوس به همین روش صادر شده است و فرایند‌های آن به زودی آغاز خواهد شد.

مجید نژادحسین در گفتگو با خبرنگار شهرآرا، با اشاره به مصوبه شهریورماه شورا و باز شدن دست شهرداری برای خرید غیرنقد بخشی از تجهیزات و ماشین‌آلاتی که نیاز دارد توضیح داد: در نودمین جلسه شورای شهر مشهد، به شهرداری اجازه دادیم که برای تأمین قیر و سیمان و میلگرد از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران استفاده کند و برای مبلغ آن هم تهاتر کند؛ قسمت دوم این مصوبه این بود که مدیریت شهری می‌تواند تجهیزات و ماشین‌آلات را هم بـا همین شیوه تهاتر خریداری کند که به استناد این مصوبه در کمیسیون عمران به این جمع‌بندی رسیدیم که با همین رویکرد و مدل، ۵۰۰ اتوبوس، میدل‌باس و... خریداری کنیم.

وی با اشاره به اجرایی‌شدن بخشی از این مصوبه شورای شهر برای خرید اتوبوس گفت: از این پانصد دستگاه اتوبوسی که برای خرید آن‌ها برنامه‌ریزی شد، اکنون مجوز خرید صد دستگاه اتوبوس صادر شده است.

در راستای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد و افزایش سطح رضایت‌مندی فرایند خرید این اتوبوس‌ها به زودی آغاز خواهد شد و وارد ناوگان شهر مشهد می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->